oh and DKM – her food, crochet, knitting and stuff

Monday Bunday

DKM – FIONA! Can’t you wait until I get the lettuce out of the bag?

Fiona!

Fi – Uh, NO!

P.S. – If you’ve received a snuggle from DKM can you please send us a photo? We’re going to post them on our new DKM Snuggles page. We’re stealing the idea from Millie’s Mum.

Advertisements

16 responses

  1. Wow! Hey I get that same wide-eyed look when I realize there’s catnip around….and there’s been a lot of nip around this weekend….!

    17-June-2007 at 8:38 pm

  2. LOL! Tidbit does this with the hay. She’s always trying to climb INTO the Oxbow box while I’m trying to get the hay OUT! The result is usually a happy but hay-covered bun.

    17-June-2007 at 9:00 pm

  3. Yoo go Fiona, we woodent eat lettuce but we do dat wif sum kitty treats.

    17-June-2007 at 9:18 pm

  4. Hehehe…Fiona wants that NOW!

    I’ll get you a pic of the snuggle right away.

    Tara

    17-June-2007 at 10:21 pm

  5. Yep! We will send a Snuggle photo this week! Today you can sees Kimo in a movie wif da blankie!

    17-June-2007 at 10:47 pm

  6. Haha, duzn’t yer mum feed yoo quick enuff Fiona?

    17-June-2007 at 11:32 pm

  7. I guess you really like your lettuce, Fiona!

    18-June-2007 at 1:00 am

  8. Fiona, that’s a great pikshur!

    18-June-2007 at 3:50 am

  9. Hmm…my snuggle is generally taken over by Chase but I will have to hunt one down. Now if you wanted a squiggle picture, every picture of me has my squiggle. I sit on top of it and meow for people to play with me. I’m so thrilled you’re sending me another!!! You’re the best!!

    Fiona, what exactly does “wait” mean?

    18-June-2007 at 6:05 am

  10. Poor Fiona! You must’ve been starving. I’m so glad your mommy finally fed you.
    That is a cute cute cute photo!

    18-June-2007 at 7:08 am

  11. I didn’t know the bunnies could get the “Crazy Eyes” too! Fiona, you are pretty.

    18-June-2007 at 7:57 am

  12. Lettuce must be like bunny nip. hehehe
    Purrrrrrs,
    Sanjee

    18-June-2007 at 9:28 am

  13. Lettuce is best fresh out of the bag. :)

    18-June-2007 at 5:56 pm

  14. Wabbit wabbit!
    Squiggle!!! SQUIGGLE!!! Squiggle!!!
    Where did all these squiggles come from? WOW!

    18-June-2007 at 6:24 pm

  15. Hahaha. I know what’s its like. You just cant wait! YUMMY!

    18-June-2007 at 6:51 pm

  16. hahaha! your eyes look just like Midnight’s when somebody’s got ham.

    20-June-2007 at 2:05 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s